2008-03-23
 11:14:09

Ingen är perfekt....

men många är perfekta för varandra!!

Precis, man saknar helt enkelt det där pirret!!!

Vi har även en bekännelse!
Tommy - "Men jag tror att alla karlar är bi."
Jag o Jenny stirrar på honom sen på varandra o brister ut i skratt!
Ja en förklaring ville vi även ha.
Jag -" Du är fullt medveten om att du är en karl va?" (var ju tvungen att kolla =P )

Så klockrent!!

Och som förut så har jag kommit till ett stadie där jag inte har en aning vad jag ska skriva om!
Vill inte hålla mig till "Idag har jag gjort det där" ... utan för mig funkar det bättre att skriva när jag känner mig
glad, arg, ledsen, besviken, förbannad m.m. ja ni vet själva!

Kanske det vankas vovvar! O gissa vem som kommer bli upp över öronen kär då!!!! ÅH!!
Så elakt!! Jag blir ju såååå sugen!! But who knows ^^

Jag står på kö på Dalhem! Sa till Jenny häromdan att man kanske inte skulle leta ny lägenhet här, utan i nån annan stad! Fast o andra sidan så, vart då?? Men på Dalhem får jag bort lägenhetskänslan. Har sagt att jag inte skulle vilja bo så tätt, men så länge jag bor här så har jag ju dubbelt så många grannar. Och så länge det är hyreshus så är det okej. Skulle aldrig köpa ett hus som står så där tätt. Uteplatserna. Två våningar. Markplan. Helt perfa!!

Jag ska städa färdigt nu och sen duscha o fixa lite. Men senare idag förhoppningsvis så kommer en uppdatering, den vill ni inte missa =D

Bye bye!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: