2008-03-16
 13:41:14

Mobilvärlden!

Då var det dags att leta reda på nån ny mobil då! Mitt abonnemang går snart ut och får då förnya det och tänkte även passa på att skaffa ny mobil.

Men det som är annorlunda nu än förut är att jag inte direkt hittat nån som jag känner att "åh den där vill jag ha!"
Visserligen har jag inte letat heller på det viset man gjort förut.
Allt handlar ju om att ha det senaste hela tiden och det har jag aldrig unnat mig förut, så man kanske skulle dra till
med en riktig värsting!!
Jag har alltid varit en nokia människa och verkligen spytt över sony ericsson. Men det känns som det är dags att lägga ner dom fördomarna och ge dom en chans faktiskt. Först ville jag slå mig hårt i huvudet, men i dagens läge så skiljer det inte så mycket på insidan av alla mobiler. Men utåt är det väldigt vikigt att den är snygg, att man trivs med det!!

Kom jättegärna med förslag, jag behöver verkligen hjälp i detta ämne.

Minna bidrar med lite snack, har dock lite svårt att tyda vad det är hon vill ha sagt!!
bvvccvcbnhjklkjyrfeswsasfghmmm      bggggggggggggggggggggggggggggggggaaqqaggg6ghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhyyhyyyyyyntgghtr4yu78nuyg v b bnhnngvcc>Xacsdb      hgv                               n nb b bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbvvvvvvvvvvvvvvvvgvb  bbbbbv

image69
Sötnos!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: