2008-03-19
 12:37:16

PÅ RIKTIGT!?!?!

Det är nästan inte sant!! Jag har inte fattat det än riktigt.

Kan ni gissa vad?? Jag fick MVG på min uppgift i svenskan!! En muntlig uppgift som jag skickade in via ljudfil!
Dunderförkyld o allt!!! Shit alltså!! Mitt första mvg!!

Fick ett vg oxå på en annan uppgift. Jag får fem olika uppdrag och i varje uppdrag är det 4-5 uppgifter så när jag gjort alla uppgifter skickar jag in uppdraget. Så på hela uppdrag 2 fick jag MVG -

Herregud säger jag bara!! Jag strävar enbart efter G i allt så jag blir av med det!! Så det var över förväntan kan
jag lova!!!


Nu blev allt genast mkt roligare!!!

Thank you!!!!


Linda

Härligt. Bra jobbat!



PUBLICERAT: 2008-03-19, 15:10:13 | URL: http://lmongo.blogg.se
Anonym

Gratulerar dig här också! =)


Catrin

Grattis gumman!



PUBLICERAT: 2008-03-19, 22:00:24 | URL: http://cattelinski.blogg.se
Tove

Hehehe, du är duktig du Karin :-D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: