2008-03-10
 09:59:18

Sällan..

image61

jag är så här dålig på att komma på något att skriva.

Det har inte hänt så jävla mycket. Och bäst skriver jag ju när jag är förbannad =D
Nu har allt löst sig med csn. Jodå, det tog bara sisådär lite över två månader för idioterna att
göra sitt jobb. Så nu är det pluggning som gäller. Känns skönt att vara tillbaka där igen.
Men det finns annat som ofta grämer mig i bakhuvet. Men men nu är jag här och får ta det
som det är.

Ett tips, skaffa Absolut Winter Hits2008!!!! UNDERBAR!!!

Igår storstädade jag och gud så skönt det var att kliva upp imorse till ett rent hem.
Okej, jag har disken kvar och så ska jag tvätta nu snart, men men... det hinns med det oxå.
Fick t.o.m nå ryck o började städa balkongen =D Så nu är ju det gjort!!!

Ja du Jenny, äventyren ska ju inte sluta för att man blir äldre, eller vad säger du ;)
Haha!! Ja jag kommer ju snart över och då ska vi ta en diskussion.

Just nu sitter jag o undrar hur långt det kan vara till Sundsvall =D haha!! Linda?? :P
(Ja jag vet att du kommer svara på det :P Kan alltid hoppas! :D )

Skulle behövt ta mig ner på stan oxå, fast jag vet inte om det är så roligt när vädret inte är på
ens sida!! Fast vem har dött av lite regn?? Vill man vara väldigt djup så är det ju väldigt
många som har dött av det.. :P Haha nej det var rått :P

image62
Vill ha!

Nu ropar tvättstugan!! Kommer in ikväll o skriver lite skulle jag tro!!

Over me? You´re over me? When....when where you .......under me?!


Linda

Ja Karin självklart svarar jag dig. Det är ca 35 mil till Sundsvall. Med tåg tar det lite mer än 4 timmar och byte i uppsala, se till att du får ett byte (som inte går att undvika då uppsala) sen x2000 till sundsvall. Bekvämast så :) Kostar ungefär sista minuten 200kr. De är värt de ;)



PUBLICERAT: 2008-03-10, 15:07:55 | URL: http://lmongo.blogg.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: