2008-11-13
 10:18:59

Fy Farao!!

Feber hela dagen igår! Det vill jag inte ha idag. Nu vill jag vara på bättringsvägen! Jag vill inte må så här under helgen. Jag fick utegångsförbud av mamma haha!! Idag ska jag försöka att inte gå utanför dörren. Vila så mycket som möjligt, knapra vitaminer och dricka flera liter te. Roligt det är att vara arbetslös och hemma, och så måste man även vara stilla. Jag vill ju dona en massa här hemma så vi blir klara nångång.
Ett varmt skönt bad kanske!!?? Ett sms om kaffe... Vi får se!!

Papperstuss upp i näsan - bästa tricket som gör att man fortfarande kan andas, tack Jenny!

Jag har lite saker att planera, dax att sätta fart - måste roa mig någorlunda idag!!


Ciao.


Eva

Vill du pigga på dig..Ett tips 2 apelsiner (utan skal) =) Mixas med 2 vitlöksklyftor och ett ägg. allt ska mixas och drickas upp. Det funkar du blir piggare och slipper drygt folk =)


Eva

jajjamen! man blir lite piggare, jag slapp alla karlar på krogen dum som jag var gick jag ut i Gävle..RAGG FRITT!!!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: