2008-11-11
 16:17:30

Ibland...

kan det verkligen vända på en hand. Jag har skitont i halsen. Näsan ömmar. Och huvudet vägen ungefär så där ca 5 ton. Och minsta rörelse av kroppen så blir alltsammans ca 10ggr värre. Det går till och med segt att sitta upp med datorn och skriva på tangenterna!! Och jag tycker sååååå synd om mig!! =P Det är för att jag har typ inte varit sjuk på ett år eller så, eller om det är längre. Så nu känner jag verkligen självömkan ;)
Men jag fick iaf ett telefonsamtal. Jag behövde inte prata, bara jag lyssnade. Det var nåt dom ville berätta. Dom hade haft mig i åtanke. Oavsett om det blir av eller inte så är det ett steg närmare, eller åt rätt håll!!! Till ams - skickar jag fuckyoufingret!!


Nähe om man skulle få nånting gjort då, som tex att lägga sig raklång på soffan och hoppas att det öht känns någorlunda bättre när jag inte anstränger mig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: