2008-11-24
 23:48:38

Jag vet inte....

Jag vet inte vad jag ska skriva. Och jag hatar när det blir så. Hostar fortfarande massor. Kan knappt göra nånting. Speciellt inte sova. Irriterande. Haft humörsvängningar en period och undrat vad fan som pågår, men idag kom mensen så då fick jag svar på det iaf. Hoppas det är ordentligt nu bara. Trött på att det ska strula hela tiden.

Jag vill ha igång mitt liv. Jag vill att nåt ska hända. Och förhoppningsvis gör det snart. Jag lär väl få mitt efterlängtade
samtal den här veckan förmodar jag. Jag vill inte gå och dra fötterna efter mig längre. Jag vill göra nå meningsfullt om dagarna istället.


Var ute o åkte pulka idag. Det var skitkul =D Linnea älskar det!! Jag med ;)
Såg nog rätt kul ut, för först kom Linnea och Minna, i Minnas pulka, nedför backen sen kom jag bakom dom i Linneas pulka =P

Ska ta med henne och gå upp till stora backen imorgon tror jag =) På med alla varma kläder bara =P Och lite matsäck kanske!!

Ska försöka få min förbannade msn att fungera nu. Its empty in my brain!!

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: