2008-11-18
 23:55:12

Kluven.

Jag hittar inga svar! Det är irriterande, jag vet inte var jag ska leta heller. Det tar ju så mycket energi, men stundvis så vill jag ju. Men andra stunden så försöker jag övertyga mig själv att det är bara att lägga ner allt och sluta bry sig. Jag har så mycket annat jag skulle kunna lägga ner energin på. Jag börjar även lära mig vilka som är mina riktiga vänner, det är väldigt intressant faktiskt. Det som kallas äkta tillit, förtroende och det som inte ska finnas - förtal och helt enkelt skitsnack. När man vet att man kan säga vad som helst utan att det kommer vidare. Det kanske fler skulle tänka på, innan dom öppnar käften till nån, att det kanske inte alltid stannar där, - en funderare.


Yey! När som helst, vilken dag som helst, får vi den inkopplad! Det kan snart inte bli bättre, jo bara julen kommer ;)


Ciao.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: