2008-11-18
 18:01:36

Kom av mig.

Har snorat och hostat en massa, haft feber och febern verkar var det enda som gett sig för jag hostar som mest på natten. Väldigt roligt, vill inte gå o sova för då sätter det igång. Men förhoppningsvis är det över snart.

Jag var på möte igår. Det ser lovande ut, och kan ni tänka er, det ser ljust ut. Ett steg i rätt riktning, min riktning. Nu ska jag bara ta itu med ams, måste fila på ett mail. Det måste bli bra oxå... Min åsikt är ju att ams lika gärna kan lägga ner för man får ju fixa allt på egen hand. Och tänk att såna här saker kan hända efter en vecka, fast man varit inskriven på ams i flera månader. Mmm lustigt! Jag kommer att återkomma med allt när jag ser att det går som det ska, starten - första december - är efterlängtad!!

Finns en del andra saker jag grubblar på, jag kan bara inte bestämma mig om jag bara ska sluta grubbla eller om jag ska göra nåt åt det!

På torsdag kommer det pengar oxå! Yey! Då vet jag precis vad jag ska köpa men det är hemligt ;)

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: