2008-11-26
 17:13:44

Kraft.

Nej, efter flera dagars gnäll så måste jag faktiskt tänka på annat. Jag är inte den som gnäller. Bättre att jag infinner mig i dagens läge istället för att gnälla, jag märker ju själv att jag är inte så speciellt duktig på det. Jag gnäller kanske för lite.(?)  ;) Jag är ju alltid optimisten själv. Fast även såna som jag måste få ha våra gnälltider. Men jag känner verkligen i längden att det är inte det minsta roligt. Jag tappar mig själv då. Nu har jag gått igenom en sjujäkla förkylningen, den är dock inte helt över, bara lite hosta kvar. Sen nästa skit, men det är bara att bita ihop så går nog det över oxå. Jag vill ha tillbaka mig, - och det kan bara jag själv bestämma.
Inte brytt mig om vare sig mig själv eller mitt hem, eller snarare ingenting. Varit orkeslös! Men nu vill jag ändra på det och det tänker jag göra oxå. Jag har varit nere och sjuk och hängig, med gott samvete (för det händer inte ofta) men nu är det faktiskt ändring på det! Känner du som jag? Är du oxå trött på att det aldrig händer nåt? Jag har det perfekta botemedlet så ta ett djupt andetag och håll i dig för här kommer det; Gör nånting åt det!! ;) Man har inte roligare än vad man gör sig! Haha!! Har ingen aning om vad jag babblar om egentligen. Men det är nog bättre så här än att jag snart pratar med mig själv =D Eller vänta (?).... det gör jag ju redan! LOL! Klart slut!

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: