2008-11-11
 18:06:38

Sleep tight.

Jag tar godnatt tidigt. Mina tankar går runt alldeles för mycket i huvudet när jag sitter så här och har alldeles för lite att göra så man tänker på allt annat. Jag vill vara frisk. Jag får panik när jag vet att det startade igår, så det lär inte gå över ikväll, det betyder att jag kommer få stå ut med det i natt med, och det finns inget värre.

Jag ska göra mig redo, - älsklingen kommer snart hem. Vi ska åka iväg på ett par ärenden. Ett av dom är inköp av halstabletter - och ett nytt liv ^^ Sen ska jag nog ägna mig åt hemmet och saker som ska fixas och krya på mig lite mera ^^
Får se senare ikväll/inatt (när jag inte kan sova) om jag kikar in nå mera.
Jag ska absolut påbörja mitt nyaste spel som Micke kom hem med häromdan =P


Ciao.


Eva

Utmana;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: