2008-11-30
 16:49:27

Strålande jul...

men pissväder. Kul att det är mer eller mindre vår ute. Hemma igen efter att ha kämpat sig ner på stan efter att ha vaknat på tok för sent. Ja, kl kvart över tolv slog vi upp ögonen! Inte klokt ju!! Tänk om mamma hade kunnat ringt minst en timme tidigare iaf =P Gjorde en kort runda på stan, det blir mörkt snabbt och så är det blött ute, tappar lusten till shopping då. Sen oxå när resten av Salafolket shoppar loss samtidigt.

Nu ska jag slänga in alla julgardiner och sånt i tvättmaskinen och medans den snurrar runt ska jag städa och dona, - det ska bli fint här hemma. Jag satte Micke på rensning av avlopp, - handfat och badkar *lol* Jag varnade honom först, sa även att jag vill inte se vad som kommer ut därifrån med tanke på att vi är två fruntimmer som bott här under sommaren, så om det ligger "lite" hår där så blir jag inte förvånad ^^

Nu är det bäst att sätta fart. Jag fastnar alldeles för lätt i soffan så här på en riktigt seg söndag!!

Ciao.


Linda

Fy faaan. Jag skulle inte vilja rensa avloppet. Hoppas han inte fick allt för många kvällningar. Höhö.



PUBLICERAT: 2008-11-30, 17:40:56 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: