2008-11-03
 18:44:58

Helgen har ...

Detta hamnade visst i utkast, men jag skrev det för ca fyra timmar sen.

Helgen har varit riktigt bra. Fredagen var lugn och barnfri. Lördagen var det sovmorgon. Vi åkte till Ikea mitt på dagen nångång och köpte lite nya möbler. Det var riktigt kul. Vi passade även på att storhandla, skönt med påfyllning hemma. På kvällen umgicks vi med vänner och spelade spel. Sen hem och sov. Så helgen flöt på riktigt ordentligt, men det var väldigt lugnt.
På söndagen var det byggsatser som skulle fixas. Möblerna skulle pillas och trixas färdigt. Nu sitter jag i vårt halvfärdiga vardagsrum och jag bara älskar det så här långt. Jag är helnöjd. Och bättre kommer det att bli. Yey!


Nu ska jag pilla lite med bilder och musik, och även trimma mobilen lite. Har donat massa hemma igår och idag och tar en liten paus nu.
Väntar på att älskling ska komma hem oxå och då ska vi äta hamburgare - mums!!!


Ciao.


Älskling, jag tänker på dig!


Anonym

hej hej karin! vad har ni köpt för möbler då?? IKEA det är ju så roligt att gå där man kommer alldrig ut tomhänt..hoppas allt är bra me dig.. kram Linda



PUBLICERAT: 2008-11-04, 08:15:08 | URL: http://linda-pettersson.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: