2008-10-19
 22:36:35

Äntligen kväll..

Okej, jag ska börja så här. Eva =) Du tar ditt stjärntecken och läser vad det står där. Det är nämligen början på din mening. Sen tar du din första bokstav i ditt namn, det blir alltså E i ditt fall, och så läser du där, vilket är fortsättning på din mening. Sen tar du o kollar vilken färg du har på dina trosor och läser vad din mening slutar på =)
Jag är Lejon, och börjar på K och hade blå trosor då jag skrev det där. Det är det jag har markerat med svart. Så min mening blev "Jag morrade åt datorn för att jag e så fruktansvärt sexig" =D


Tja, comviq är dyra att ringa med. Nog för att jag ligger på ganska många hundra nu (men tlfn kostar rätt mkt i månaden oxå) men att betala 69kr i minuten när man ringer, det vette fan om jag skulle gå med på =D Eller hur Anna ;)

Helgen har varit rätt lugn och absolut helt okej. I fredags kväll var vi förbi mamma och fikade lite, sen gick vi upp till Jenny och Chrille och snackade lite skit. Där jag även visade dom hur vacker Chrille var för ca 8år sen, lite på lyset, när han härmade Björne i Björnes magasin =D Den var kul, eller hur Jenny ;)

På lördagen så gjorde jag stan med Anna på förmiddagen, sen var det lite öl och singstar uppe hos Jenny och Chrille, även Jonas och Anna var med. Jag är så himla tvungen att börja tjuvträna, det verkar ju grabbarna ha gjort ;)
Men kul var det iaf =)

Idag så har jag städat, fått hem mitt barn, tvättat, fått iväg barnet på dans, handlat och ätit tacos. Mums.
Tagit en promenad med Anna, en timme runt stan typ. Skönt. Nu ligger jag i soffan och tittar på Bad Company med datorn på magen. Försökt komma in på msn i en timme typ. Ska försöka igen nu. Återkommer med lite mer sen kanske.

Psst, Anna.... det heter törstsläckare! Hahaha!! ;)


Ciao.


Linda

Sicken tur för dig att nästa blir en sida länge, otur för mig som måste renskriva allt ;) Men samtidgt är de roligt. Imorn kommer jag hem <3



PUBLICERAT: 2008-10-19, 22:58:41 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Linda

De är fixat nu, hoppas jag. Sök ;) Japp, jag vill ha kaffe när jag kommer hem, strax efter sju. Syns imorn. Big love <33



PUBLICERAT: 2008-10-20, 00:27:43 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Linda

Jag ska rätta de med, pallade inte igår bara ;) Lat som jag är. Goood. Då kommer jag lagom hem<3



PUBLICERAT: 2008-10-20, 09:54:42 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Linda

Nu tror jag att allt på Tonys gästblogg också är fixat? <3



PUBLICERAT: 2008-10-20, 10:28:42 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Anna B

HAHA kunde nästan tänka mig att det där skulle komma med här :D Måste nog börja tänka mig för vad jag säger i din närvaro :P hihi


Anonym

hej hej karin.. hoppas allt är bra me dig.. 'r det okey om jag länkar dig på min blogg?? ha det bra kram Linda



PUBLICERAT: 2008-10-20, 18:48:34 | URL: http://linda-pettersson.blogspot.com
EVA

Ahhh ha ha nu fattar jag!! ha ha



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: