2008-10-20
 22:55:35

Its empty...

Jag kom aldrig till ro riktigt att få nåt att skriva. Får försöka imorgon kanske...

Ska hem till Anna imorn när jag varit o lämnat unge på dagis. Sitta där och prata och planera lite av både det ena och det andra, bita av mig alla naglar och sen vidare kl ett. Är ju ändå övertygad om att det kommer gå bra.

Och som vanligt i hennes närvaro så får jag alltid nåt kul att skriva i bloggen ;P Mohaha!! =D

Nu har jag krypit ner under täcket och ropat på John Blund, hjärnceller arbetar lite med det jag är sugen på att skriva ner, men det får vänta tills jag har funnit ro att göra det. Så på återseende.


Natti natti.

Ciao.

Ps. Och du Jenny, tänk på mig kl 13.00 så kan jag låtsas att du är där ;) Ds.


jenny

Det går nog bra gumman. Jag önskade att jag kunde hänga med dig.. kram på dig



PUBLICERAT: 2008-10-21, 10:22:13 | URL: http://busiggalen.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: