2008-10-09
 21:02:23

Låst.

Jag hade två stycken väldigt bra ideér att skriva om. Men i nuläget så kommer jag inte alls ihåg hur jag skulle skriva.
Det blev väldigt bra i huvudet men jag hann aldrig få ner det jag tänkte på.
Jag har pulat lite här hemma. Nattat barn. Ligger i sängen just nu och inväntar min karl.
Sen ska jag/vi ta ett bad och för mig ingick det även lite massage, - skönt.

Jag stod inne i badrummet och skulle smörja in händerna tänkte jag, öppnade skåpet och tog fram tuben,
öppnade tuben och satte den mot handen; - TANDKRÄMSTUBEN!
Som tur var hann jag uppfatta detta och bytte ut tuben till handkrämstuben. Snyggt det kunde ha blivit.

Det vankas lite betapet med Anna. Min trogna spelare =D
Men det blir nog badet först. Ev lite uppdatering i bilddagboken, så har jag fullföljt hela dagens att-göra-lista.


Ciao.


Eva

ha ha karin va glad att du inte fick ut tandkräm, jag lyckades faktiskt borsta tänderna med hudkräm en gång =) de var inte gott!! =) syns i kväll kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: