2008-10-14
 21:12:49

Lite skoj =)

Ni fattar nog själva.....

STJÄRNTÄCKEN

Jungfru - Jag tog ett bett av
Fisk - Jag hade en rejäl fajt med
Skorpion - Jag knullade med
Skytte - Jag sprang naken med
Vattuman- Jag mördade
Kräfta - Jag knivhögg
Vädur - Jag körde över
Tvilling - Jag misshandlade
Vågen - Jag tafsade på
Stenbock - Jag slickade
Lejon - Jag morrade åt
oxe - jag spionerade på


FÖRSTA BOKSTAVEN I DITT FÖRNAMN

A- Ett emobarn
B - En nörd
C - En paj
D - Min kusin
E - Tomten
F - Din fot
G - Min mattelärare
H - Ditt ägg
I - En kondom
J - Snuten
K - Datorn
L - En korv
M- En clown
N - Din röv
O - En påskhare
P - Din pojkvän
R - Din mormor
S - Din mamma
T - Ditt ex
U - Kalle anka
V - En boll
Annan - En brandman


VILKEN FÄRG HAR DINA TROSOR/KALSONGER JUST NU?

Gul - För att jag äger världen!
Blå- För att jag e så fruktansvärt sexig
Svart- För att pappa tvingade mig
Vit - För att jag skulle slippa skolan
Grå - För att jag skulle impa på min granne!
Brun - För att jag blir tänd av det
Rosa- För jag är en bimbo!
Silver - För att det är sånt jag brukar göra
Guld - För att jag slog vad med en kompis
Röd - För att jag tycker sånt är så jävla hett!
Grön - För att jag vill bli transvestit när jag blir stor


Eva

Karin jag fattar inget alls förklara!! =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: