2008-10-11
 11:47:05

Rusk.

Vädret är tråkigt. Men jag försöker hålla humöret uppe ändå för jag vill ner på stan. Ska lulla runt för mig själv och se om jag hittar nåt utan att den 5åriga lilla krabaten rycker i handen eller benet och skriker "koooom" eller "jag vill inte!" 

Lördagen kommer att bli bra. Efter att jag varit på stan och karln har slutat jobbet så åker vi till mormor och grattar henne.
Hon fyllde hela 87år häromdan. Jösses. Sen ska det handlas lite inför kvällen.

Det blir ungar och mammor..... och Anna =) ..... God mat och dricka och film och gott tilltugg. Roligt för barnen att göra något. Sen blir det dom äldres tur när barnen sover =) Något gott att dricka, något gott att tugga på och en hel kväll med skvaller =) Roligt ska det bli iaf.



Nehe, inta staden och se hur mycket jag kommer hem med eller om jag kommer bli snål och besviken =P

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: