2008-10-30
 20:35:26

Tyst...

Ett nytt möte bokades in och dörren stängdes. Sen blev det tvärtyst!!
Det snöar ute och jag kan inte sluta le! Det var en magisk känsla av att äntligen få se snöflingorna komma.
Man är inte direkt beredd på det, jag gick ut på balkongen som i vanlig ordning och upptäcker då att det snöade.

Jag sprang in till Linnea, som jag förövrigt försökt få att somna flera gånger, och frågar om hon är vaken och berättar att det snöar ute, "GÖR DET!!??" tjöt hon glatt tillbaka då och kastade sig ner under täcket för att somna fort med ett leende på läpparna. Hon blev oxå glad.

Nu sitter jag bara och ska invänta min karl som är och spelar bowling ikväll. Det dröjer nog minst en timme till innan han kommer hem. Och jag skulle vilja ta ett bad så det tänker jag göra oxå. Mina tår är isbitar efter all skitsnack ute på balkongen, men med några koppar cappucino så höll man sig varm.

Här hemma händer det mer och mer saker och nu är det snart lördag och jag bara längtar som faaan.
Då bär det av till Ikea, det ska bli skitkul!

Nehe, jag som bara skulle skriva ett par rader, jag rundar nog av här och går och tappar upp det där badet!
Vi hörs kanske senare!!

Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: