2008-10-21
 23:26:48

Skriv din rubrik här.

Ja ibland står det bara helt enkelt still i huvudet. Jag infinner mig i sängen just nu och skulle vilja få så mycket skrivet. Men det blir inte så i det här fallet.
Idag var jag iväg, det gick hur bra som helst. Ångrar mig inte ett dugg. Det kändes som även flera stenar lättade ifrån mitt hjärta och samvetet. Ja just ja, jag har en broschyr att läsa.

Idag har jag varit hemma hos Anna och hjälpt henne lite. Det är storstädning på G där hemma. Jag tyckte att hon inte skulle behöva somna kl fyra imornbitti så jag passade på att hjälpa henne. Jag har ju ändå rastlösheten som rycker i kroppen på mig. Jag presenterade hennes fötter för diverse grejer oxå. Det tyckte jag va skitkul =D

Jag hörde PANG som följdes av AJ och då kom jag med min lilla stämma: Lilltå - Dammsugare, Dammsugare - Lilltå. Sen gick det ett litet tag till och så hörde jag det igen PANG och även AJ och då var jag där igen, Fot - Dammsugare, Dammsugare - Fot. Det gick ytterligare några timmar och jag hörde det ytterligare en gång till, PANG japp, det kom ett AJ då oxå. Då var det sladden som jag presenterade för foten, Sladd - Fot, Fot - Sladd =D Ja, jag tyckte det var kul iaf =P

Anna har bränt många kalorior idag när hon har städat ;)

(Jag tror att jag får börja anteckna när jag varit med Anna, jag kan ju tyvärr inte komma ihåg allt. Haha.)

Nu ska jag lägga mig under täcket istället. Jag återkommer.

Natti natti.

Ciao.


Eva

Du är inte SÅ normal ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: