2008-10-30
 17:03:52

Utmaningen...

Utmanad av Linda.

Länka den som har utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg
Berätta 7 saker om dig själv både alldagliga och knäppa
Utmana 7 stycken i slutet av detta inlägg genom att nämna deras namn och länka till dem.
Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar hos dem.

1: Jag har en grym spindelfobi.
2: När jag fick syn på storebrorsans snopp när jag var liten så ville jag gå till affären och köpa en jag med. ^^
3: Jag är född optimist och kommer dö optimist. Utan att överdriva.
4: Jag fick åldersnojja när jag skulle fylla 25år. Jag ville inte att den dagen skulle komma! *panik*
5: Nyligen upptäckt att jag inte klarar av att åka längre sträckor med bil när jag är full. *lol*
6: Snön kommer snart och ingen kommer att blir mer lycklig än jag, jo vänta, min dotter kanske! =D
7: Nu erkänner jag det för er, allihopa, håll i er nu! Jag slutade växa i mellanstadiet och fick inte bli längre än 157cm! ;)


Jaha var det nu jag skulle komma på 7 pers. Får se hur det går.

Jag börjar så här; Jenny, Chrille, Eva, Sandra, Telefonhoran, Anna, Lisa

Haha! Så där ja, det är inte alla mina kompisar som har blogg så jag kollade helt enkelt i min blogglista över dom bloggar jag läser =P Och nu är det så här att, Anna, du kom inte undan iaf, jag klurade lite och fick till det iaf ;)

That´s all folk´s!!


Becca

punkt två är ju bäst!hehehe



PUBLICERAT: 2008-10-31, 00:11:37 | URL: http://pinkbecky.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: