2008-09-18
 09:49:20

Ångest.

Larmet ringde flera gånger i morse, jag ville absolut inte kliva upp. Snoozade om och om igen.
Klev upp och satte på mig morgonrocken. Jag ville bara kasta av mig den och dra täcket över huvudet.
Men det var bara att klä på sig och göra i ordning ungen och ta sig iväg till dagis.
Jag fick iaf skjuts! Tack! <3

Men så sa jag till mig själv imorse, "Blä! Ännu en meningslös dag!" Hjälp, tänkte jag sen.
Samma stund som jag sa det så fick jag en jobbig känsla i hela kroppen.
Mina dagar bara rinner iväg. Men vad gör jag!? Inte ett skvatt.
Det kröp ångest över hela ryggen. Jag vill vara sysselsatt.

Jag måste få tillbaka mina rutiner. Komma tid i säng, och i tid till dagis.
Ingenting känns direkt nå viktigt i dagens läge. Kliva upp, skicka ungen till dagis, pilla med nåt i tre timmar,
gå och hämta ungen igen. Pilla lite mer. Sen är det middag och sen sovdags för barn.

Och appropå det, jag måste gå och fixa lite. Lovely.

Natten var underbar! <3

.... jag drömmer om framtiden....


crille

önskar dig lycka till av hela mitt hjärta



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: