2008-09-04
 13:01:47

Ett gott skratt...

förlänger livet! Eller hur Jenny? ;)

Igår var jag bara tvungen att åka och kolla på fotbollsmatch eftersom Jenny skulle spela med i korplaget.
Jag hade givetvis med mig kameran.

Och så här kan det se ut....


Och spelet kan börja....


Åh hej å hå!!  " Var det nu jag skulle springa mot bollen tro? " ;)


"Åh här kommer bollen! Om jag lipar mot dom kanske dom blir rädda!! "
=D


"Hihi! Jag ler lite så kanske dom kommer till mig!! "
=D


" Va fan!! Vart tog bollen vägen??!! Jag sköt ju rakt fram!! "
;)


"Åh kolla en kamera! Jag posar lite!! "
;)


Action!! "Nu jävlar grabbar, den bollen är min!!! "
=P


Alla grabbar och Jenny ska tacka för matchen!!
=P


Tack tack!! " Vad ska det här vara bra för, kan jag få gå och duscha nu,
jag är helt sluuuuut!!! "
=P


"Är det redan slut?? Vann vi eller?? "

Och Jenny har spelat sin första... kanske oxå sin sista fotbollsmatch =D



Haha!! Jag bara skojar med dig tjejen, du var mycket modig som vågade dig ut på planen kan jag lova =D
Det var tufft av dig!! Det gick ju bra för er, ni vann ju med 1-0 över ett väldigt bra lag oxå!! Det får vi inte glömma!! =))

Nu är det bara att köpa ett par fotbollskor ;)


Återkommer senare!! Ska fortsätta pula lite här nu!!


Bye!


Jenny

Hahahaha du e go du gumman :)



PUBLICERAT: 2008-09-04, 13:20:19 | URL: http://busiggalen.blogg.se/
Sandra

Haha klockrent ju ;)



PUBLICERAT: 2008-09-04, 18:48:56 | URL: http://cevinsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: