2008-09-14
 18:15:41

Miss Ego!?



Tanken slog mig idag. Det är väldigt svårt att hålla tillbaka det. Men jag är bara så glad! Allt känns underbart. Det gör ont i en när man är så glad och lycklig när man ser på dom som inte har det lika bra eller lika lätt. Jag vill så gärna hjälpa, är det svårare när man själv inte mår dåligt?! Eller hur är det egentligen..... Oavsett hur härligt livet känns nu, (visst även om jag ibland kan känna upp och ner gångar fortfarande) så lovar jag er att jag finns och orkar bry mig om er ändå mina vänner!! Jag känner mig obekymrad just nu, men jag tänker inte försvinna nånstans!!!
Jag är bara så glad över att jag funnit lyckan och är glad att det är min tur!!



Glöm inte mig, och jag glömmer inte er!!!

Bye!


Sippan

Njut av att vara glad och lycklig, tag vara på det varje dag, det är du värd!

Det är lättare att hjälpa andra när man själv mår bra men har erfarenheten av att ha mått dåligt. Då har du styrkan att hjälpa och samtidigt förståelsen för hur det känns.

Lycka till!

PS. Hamnade hos dig genom att jag läser Lindas blogg. DS.


Linda

Vi finns här och unnar dig den kärlek du funnit. Vi är glada för din skull, de är din tur nu. <3



PUBLICERAT: 2008-09-14, 21:04:59 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Karin

Sippan: Tack för dom fina orden. Du vände på det till nåt bra, och själv så hade jag faktiskt inte tänkt åt det hållet =) Kul att du tittade in =) Tack! Kram



PUBLICERAT: 2008-09-14, 21:33:24 | URL: http://dingo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: