2008-09-15
 09:09:10

Trevligt uppvaknande!

Godmorgon!

Jag är uppe, utan problem.... vaknade på en bra sida. Det känns riktigt skönt.
Det var nån bredvid mig som väckte mig, och lilldamen kom även in och kröp upp
bredvid oss. Det var riktigt mysigt.

Skruttan är sjuk så det blir inge dagis idag. Appropå det så måste jag ringa dit oxå.
Jag ska tvätta kl 10 men jag har ingen som helst lust. Jag känner mig redan så jävla
rastlös, det var nog för att jag kom upp ordentligt, utan ånk och stånk.
Och så blir man inne hela dagen...... tråk.

Affären eller inte affären, det är frågan. Frukost eller inte frukost, är oxå en fråga.
Vad jobbigt allt blev. Äsch, jag vet inte om jag vill bli sittande framför dumburken hela
dagen, eller förresten, vad fan ska jag annars göra!?! Öh, fantasin var inte den bästa nu.

Tja, jag fick ju för mig att pilla lite blogg igår, och trots att klockan var en bra bit efter tolv
så lyckades jag återställa det jag hade ställt till med =P
Men så mycket mer än så gjorde jag inte i natt, man är inte den piggaste i huvudet då.
Allra minst när man ligger nerbäddad med datorn i sängen.

Nu kurrar magen. Nåt måste göras.

På återseende....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: