2008-09-18
 22:16:14

Hörrö B1!!

När jag skrev att jag så gärna ville skriva nåt men inte visste vad, då fick jag en uppmaning från en som talade om för mig vad jag skulle skriva. Och för att göra det hela lite roligt tänkte jag försöka mig på det oxå =P

Jenny.

Jag har ju skrivit om dig förut, så jag tänkte att jag inte skulle försöka komma in på samma bana igen.
Skriva nåt roligt om dig, det blir faktiskt tilt i hjärnan på mig. Inte för att du är tråkig, utan för att hjärnan börjar
arbeta och försöker komma på så många saker som möjligt så långt bak i tiden som det går.

Saker jag minns:

  • När vi skulle på dejt med J & J för första gången alla fyra.
  • Kyrkogården; jag vet den nämns varenda gång när man pratar minnen =P
  • Våra bilkörningar!
  • Våra nattliga äventyr med gangsterna =D
  • HUSVAGNEN!!!
  • Vårat äventyr i Uppsala.
  • Din första fotbollsmatch ^^
  • Vattenkriget på landet.
  • Nakenbadet i poolen! Ofrivilligt =D
  • Ledtrådarna på din födelsedag.
  • Lek med kameran.
  • Kramp i benet!
  • Avesta!
  • Cyklingen till Hebo.
  • Alfapet!
  • Färga hår från svart till blond! =D
  • J & T utan kläder utelåsta på min balkong i Hallsta!!

Gah! Det finns så mycket så jag vet inte hur mycket jag ska ta med =P
Jag får återkomma om jag verkligen har glömt nåt, annars får du påminna mig tjejen =P



Om Ni skriver till mig vad jag ska skriva om så lovar jag att göra ett försök i det, det var faktiskt roligt =)
Jag får se det här som en mjukstart!!



Många minnen blir det!! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: