2009-01-07
 18:16:50

Jo men visst...

Jag hade ju det på önskelistan, en pusselmatta. Det fick jag oxå. Och ett pussel. Så nu har jag tre stycken pussel som är vardera 1000 bitar! Jodå så att e.... det var bara att sätta igång!!



 
Första kvällen fick jag iaf ihop ramen, det var mitt mål. Nu har jag kommit lite längre än så men shit, det här kommer ta tid!


Linnea fick oxå en julklapp, eller ja hon fick ju flera såklart, men en som jag inte visste om alls.
Det var kära lilla Micke som hade varit i farten och om ni tänker efter så är det nog inte så svårt att lista ut vad för nåt =P


Japp. Sin egna 22tum med inbyggd dvd. Dock så är det ingen antennkabel inkopplad
så den kommer bara vara till filmer.

Bye bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: