2009-01-08
 09:29:19

Snöar.

Det kommer ner snö. Men det är inge många flingor.
Skulle vara trevligt om det kom ner lite mer så man hann med en vända i pulkabacken iaf.

Linnea klev upp för en timme sen. Tack gode gud att hon sov alla sina timmar fastän hon somnade sent.
Hon fick sova ut iaf, annars är det risk för en gnällig dag. Jag ligger på mage i soffan med morgonrocken på.
Jag tänkte att jag alldeles strax skulle göra en ändring på det. Jag har dock ingen aning om vad jag ska syssla med.

Jag har en gigantisk ram, måste fan mäta hur stor den är. Som jag ska använda att sätta in massa kort i.
Men hur fasiken ska jag lyckas med att välja ut kort =/ Det kommer bli ett jobb för sig.

Lite pussel kanske. Godmorgon.


Catrin

Nu tycker jag att du är väldigt dålig på att uppdatera. Du borde väl förstå att jag har väldigt lite att göra om dagarna... :P



PUBLICERAT: 2009-01-11, 20:12:48 | URL: http://cattelinski.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: