2009-01-12
 09:49:20

Underbar.

Jag fick tillsägelse om att jag är för seg med bloggen :P

Linnea ropar för full hals från tvrummet : "Nu är det Små Einsteins" Hon är helt frälst i playhouse disney kanalen.
 Igår var vi på ikea och bara drömde och fantiserade. Bara vi två. Gick runt och planerade i huvudet. Linneas rum först, och det blev mer eller mindre färdigt, i huvudet. Nu ska det bara börja sparas =)

Sen skulle jag bara försvinna hemifrån i fem minuter, micke började fundera på var jag höll hus 4timmar senare =D
Oops. Vi hade det så trevligt bara, och ingen höll koll på tiden. Först spelade vi lite grann, sen satt vi bara och snackade, snackade och snackade. Om allt och inget. Den intressanta delen vi pratade om var om vänskap. På både gott och ont.
Jag drog några ris och ros. Och vi kom gemensamt fram till att ibland är det bra ledsamt att vara tjej. Så less på det här skitsnacket. Jag börjar allvarligt fundera på att sätta mig ner och fundera över vilka vänner man har. Alltid finns det nån som inte förtjänar det. Det var iaf en mycket trevligt kväll, med en mycket trevlig tjej.

Jag kommer att sakna lägenheten. Bara jag tittar på den så (vänder mig om) blir jag påmind om allt för mycket.
Men nästan bara gott.

Det måste vara nånting väldigt konstigt. Jag blir mest sårad faktiskt.
Blir oxå lite naiv för jag vill inte tro att det är så, men jag kan inte dölja det längre.
Undra om man ska flytta, byta nummer. Ge fan att ge ut adressen. Varför ska folk veta var jag bor? Av vilken anledning?
Det ska iaf tydligen vara så jävla svårt att hälsa på!!!!!!!!

Jag vill ha det som då!

Och för att vända på klacken. Jag ska göra ett ryck här så jag får nånting gjort. Jag får främmande om en liten stund.

Puss o klem.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: