2009-03-25
 15:12:48

Häftigt!

Det känns bara så häftigt! Äntligen har jag fått göra det! Som jag har längtat efter i flera år
kan jag faktiskt säga! Tja, det har inte riktigt landat hos mig än men snart kommer det
kännas så otroligt bra!!

Med en period med mycket tänkande och grubblande! Nergångar, på väg ner i botten!
Det har varit hemskt. Det går inte att beskriva, känslan att närma sig botten och vilja
ge upp allt. Ångesten, den kröp långt in på skinnet. Gjorde mig sömnlös. Aldrig har
jag upplevt så känsloladdad period. Det blev för mycket, kaka på kaka! Och aldrig
slutade det heller. Men idag, just idag oxå, så började morgonen riktigt bra! Goda ord
och bra feedback. Eftermiddagen blev oxå lika bra, ännu flera goda ord och lika bra
feedback. Det känns riktigt skönt. Det vänder! Och jag mår superbra utav det. Underbart!
Jag vet att det inte är nån som har kunnat hjälpa mig praktiskt i det här, men jag är evigt
tacksam för alla som bara funnits till där för mig. Även om jag inte pratat så mycket om
det har det ändå varit skönt att ha er runt omkring mig! Tack! <3

Det här livet, det nya livet, välkomnar jag och ser verkligen fram emot det!!

Nu är det slut på ångestfyllda kvällar och sömnlösa nätter!


Anna B

Är så glad för din/er skulle!! =)


Linda

Jag är så jävla glad för din skull, eran skull. Big love <3



PUBLICERAT: 2009-03-25, 17:15:01 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Tove

Va skönt för dig/er att det känns bättre. Hoppas du fortsätter må bra! Kram



PUBLICERAT: 2009-03-25, 21:04:14 | URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com
Jenny

=) Massor med kramar till dig från mig



PUBLICERAT: 2009-03-28, 14:58:41 | URL: http://thesexyone.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: