2009-03-29
 14:15:41

Lite fix senare.

Nu ser den iaf anständig ut! Så nu törs jag lämna den och återkomma senare utan att skämmas av att alla kan se den ^^ Vi ska till morrmor och äta mat! Mums! Tittar ut och ser att vi kan ta ut Linneas cykel idag med så hon kan få cykla dit!
Snart är ju faktiskt riktiga våren här och då kommer vi fixa en ny cykel till henne eftersom hon typ växt ur den här =)

Nehe, nu vankas det snart mat =)

På återseende.


Ps. Linda; Det förvånar mig inte ;) Ds.


Linda

Finns det något som förvånar dig när de gäller mig? Utvecklingsstörd, fortfarande. Med toppat av lite cepe. Jag får någon att le över sms så jag ler ännu mer. Jag är fan bäst :)



PUBLICERAT: 2009-03-29, 14:51:45 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: