2009-03-04
 07:04:19

Min tand är lös.

Ropat på Linnea flera gånger att hon måste kliva upp. Hon är väldigt morgontrött, tycker så synd om henne.
Men det är en vanesak! När hon ska vara på dagis halv 8 så får hon ju äta frukost där iaf, så slipper man tänka på
det hemma, för hon är inte direkt matsugen när hon är så pass nyvaken. Det är ingen utav oss.

Hennes första tand är lös =D Jag blev helt överlycklig. Först gnällde hon över att det gjorde ont i tanden när
vi satt och åt frukost hos Anna i måndags, och då blev jag först orolig över vad det kunde vara för fel
på hennes tänder, när vi nyss varit till tandläkare. Men sen pekade hon på vilken tand, och då kände
jag att den var lös =P Hihi!! Stora tjejen ju =)

Nu hörde jag henne säga -"Mamma jag har ont i örat!" GAH! Nej inte hemma en dag till.

Jag ska iaf göra mig iordning och åka till jobbet så får vi se hur det blir med tösen!!
Jag börjar om en timme, och som jag har längtat att få jobba igen.

Jag var på introduktion på gymet i söndags, jävlar vilken träningsvärk det gav, men nu ska jag oxå
hålla i det i ett par gånger i veckan =) Ingår bad oxå, så det ska bli superskönt!!

Nej nu måste jag kila till jobbet.
Sen ska jag berätta om vilken hjälte jag var i torsdags =)

Puss o klem.


Eva

Fatta att DU börjar bli gammal nu ;) börjar skolan och tappar tänderna! Oj oj..=)


Tove

Hej! Var har du fått jobb nånstans? nyfiken



PUBLICERAT: 2009-03-04, 10:55:23 | URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com
hotchic

Kolla in våran blogg och kommentera ! :D



PUBLICERAT: 2009-03-04, 18:55:35 | URL: http://hotchics.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: