2009-03-01
 18:06:31

Skrubbdax.

Jag och Linnea hoppade ner i badet, men jag tröttnade först och klev upp medan hon fortfarande är kvar.
Hon har setat och "ritat" på min rygg och lekt med mitt hår och haft jätteroligt. Det är jättemysigt när man får såna där "mor och dotter"-stunder!

Jag har haft en del för mig sen sist faktiskt. Sen om jag kunde komma ihåg allt var ju en annan femma. Vi har varit till fyrishov och badat, det tyckte Linnea var lite läskigt, men fick hon hålla sig där vattnet gick upp till knäna bara så var hon nöjd =) Ja hon är lite kinkig så där, speciellt på ett helt nytt ställe. Sen var det ju några j*vla pucko ungar som kom rusande förbi henne och skulle upp ur vattnet, då puttade grabben till henne i ryggen! Jävligt smart!!
Jag blev väldigt arg. Det fanns liksom inge fler personer där just då så det var ju inte direkt trångt. Kul oxå med tanke på att hon redan är rädd för vattnet. Suck.

Fått hem papper på att hon börjar skolan i höst =D *shit* Det går undan!! När andra säger att man ska ta vara på tiden för det går fort så vet jag inte riktigt om jag var beredd på att det skulle gå så här fort =P

Men jag bara längtar nu faktiskt, till hennes första skoldag =)

<3


Eva

Leo har också fått papper om förskoleklass, fatta vad stora ungar vi har, vart tar tiden vägen?? tror vi börjar bli till åren =)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: