2009-03-01
 18:19:46

What should I do?


Det verkar vara väldigt mycket snack som går. Och man är lika less på det som alltid.
Folk gnäller på folk om både det ena och det andra. Jag undrar ja, var vi är på väg! (?)
Tänk att lägga ner så mycket energi på skitsaker. Sitta och säga och hacka på en massa
saker, kanske man ska kolla upp om man är så bättre själv?? Men egentligen, såna har
ju folk alltid varit. Att det går väldigt bra att hacka på andra!

Jag har fått höra en hel del roliga saker! Men det finns helt enkelt dom som har
väldigt svårt för att växa upp!


Appropå växa upp, så kom jag och tänka på en sak som jag och Mia satt och pratade om
häromdagen. Vi är lika speltokiga båda två, tvspel alltså.
Jag har alltid varit sån, jämt spelat dataspel (i perioder) och även tvspel.
Och nu fick jag ett DS i julklapp. Och så har vi singstar. Jag bara älskar att spela!
Och nej, det kan man verkligen inte bli för gammal för! Super Mario är bäst =D
Om jag inte känner mig för gammal för det nu så lär jag nog aldrig tycka det =P


Häromdagen var vi även en sväng till busborgen. Och gissa om det blev en prövning.
När vi skulle åka så satte Linnea sig riktigt på tvären. Men vi löste allting tillslut.
Men då fick jag verkligen känna på nerverna, bah.


Igår var vi på fest/kalas. Mickes mamma fyller år på onsdag (även Micke), så hon och
hennes kompis hade en gemensam födelsedagsfest igår. Det var riktigt trevligt.
Mamma och Larseric var oxå bjudna, ypperligt tillfälle att få träffa varandra. Och det
gick bra det oxå, dom tyckte det var jättetrevligt. Jag tycker jättemycket om Mickes
familj, dom är helt underbara!!


Just nu är jag och Linnea själva hemma, Micke for iväg vid lunch och borde vara hemma om nån timme.
Så jag ska ta och dona lite mer här hemma nu innan han kommer hem, så vi kan mysa ner oss
i soffan, för imorgon startar ju nästa arbetsvecka och vi ses ju inte så mycket på vardagarna!
Man får ta vara på kvällarna då!!


Ciao.


Jenny

Men det finns helt enkelt dom som har

väldigt svårt för att växa upp! Kan hålla med om det.



PUBLICERAT: 2009-03-01, 20:14:59 | URL: http://thesexyone.blogg.se/
Linda

Jag njöt när du nattade Linnea idag <3 Jag är sjukt stolt över dig. Och du.. vi blir aldrig gamla för Mario, aldrig! En riktigt vuxen person har alltid med sig en del av barnasinnet.



Och appropå struntprat, gnälliga personer och gnat. Vad lägger vi vår energi på? Sålla, sluta bry dig och visa att nu är det slut. Inte din förlust.



Eller.. ska du ha lite smisk ;) HÖHÖ!



Kärlek <3



PUBLICERAT: 2009-03-02, 02:00:07 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: