2009-05-13
 20:17:19

Äckligt.

Är mätt så jag nästan spricker. Har ätit tacos. Och hur för mycket äter man inte utav det liksom haha. Linnea klär om till pyjamas och ska nattas. Själv halvsitter jag i soffan (i väntan på att säga godnatt) och har Rent Hus i bakgrunden på tv:n. Fy fan säger jag bara! FAN va äckligt! Jag lovar på mitt egna liv att jag ska aldrig sjunka så lågt att få det så där riktigt jävla äckligt hemma! Burr.

Återkommer lite senare med mera update.


Monica

åh gott me tacos! haha ja den rätten kan man inte bara äta lite av ja brukar me se rent hus fattar inte hur folk kan ha så äckligt hemma.. blä!



PUBLICERAT: 2009-05-14, 00:15:41 | URL: http://rockangel.devote.se
Linda

Det finns ju gränser för hur långt man får låta hemmet gå. Men sen finns de också orsaker till detta, men de dom visar, är endast lathet. Usch.



PUBLICERAT: 2009-05-15, 23:40:34 | URL: http://lmongo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: