2009-05-11
 22:35:03

Brazil Jack.

Ikväll har vi varit på cirkus. Det var riktigt roligt faktiskt, och det tyckte Linnea med =) Taskigt nog så upptäckte jag att batteriet var helt tomt när vi kom fram, klantigt av mig att inte titta det först =/ Så det blev bara ett par ynka halvdana bilder med mobilen.




Supermörk bild men det var jag och Linnea och vi hade sällskap utav Anna och Minna =)


Några hundar som var med.


Även en åsna =)


Och ett par "mini" hästar =)


Sandra

Hihi jag såg er allt ;) men jag tyckte "cirkusen" va dålig, de kunde ju fått ha varit mer djur.. Men akrobaterna va ju super duktiga.Speciellt den lilla tjejen! ;) sköt om er! Kram!



PUBLICERAT: 2009-05-12, 12:58:53 | URL: http://cevinsmamma.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: