2009-05-27
 23:06:15

Gokväll.

Jag fick order utav min käre syster att jag kanske ska ta och skriva lite blogg. Dock har jag idétorka just nu. Inte kommer jag åt nå bilder heller då jag sitter på Mickes stationära. Orkar inte packa upp min dator som ligger i dataväskan =P

Nu är det inte långt kvar till flytten. Och jag börjar känna mig något stressad, redan =/
Jag vet att vi har gott om tid på oss ändå. Jenny gav mig en idé idag =) Tror att jag ska ta upp det med Micke ikväll =)

Usch jag är verkligen usel på att skriva blogg när jag egentligen inte alls vet vad jag ska skriva för nåt haha.


Godnatt.


Jana

Ja, alltid nåt =)



PUBLICERAT: 2009-05-27, 23:20:36 | URL: http://www.metoyou.bloggagratis.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: