2009-05-20
 11:11:02

Löpsedeln.

Jag skrattade för mig själv när jag satt på cykeln från dagis på väg till Anna imorse. Cykelbanan jag cyklar varje morgon går längs en å och det är förbannat mycket sniglar första biten. Så när jag kommer där cyklande och inser att jag sitter och förbrilt tittar för att inte köra över en snigel, självklart är jag en djurvän men samtidigt så är det så obehagligt att köra över dom då det låter riktigt knastrigt, *burr* så kom jag på att kul om man skulle köra omkull eller ner i ån eller nåt liknande. Så ser man snyggt på löpsedeln "Singelolycka på cykel, väjde för snigel."

Haha ja det var kul när jag kom på det iaf =D


Karl

Hehehe... Den där löpsedeln var både berättande bildligt och ljudligt. Fick mej att garva. Tack


Sippan

Skulle tycka att det vore bästa löpsedeln och artikeln för den dagen! Oftast står det bara en massa tråkiga och negativa nyheter i tidningarna. Fick mig ett gott skratt. Kram


Tove

Hahaha.. ja det hade varit kul å se ;o) Löpsedeln alltså.. inte dej åka i ån :)



PUBLICERAT: 2009-05-20, 21:22:17 | URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com
Maria

hahahaha :D


Catrin

Ha ha!! Va störd du är!! :P



PUBLICERAT: 2009-05-21, 11:02:21 | URL: http://cattelinski.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: