2009-05-18
 21:47:09

Smaskigt.

Har varit iväg till svärmor där vi blev bjudna på mat. Broccoli och skinkpaj - mums! Micke hjälpte även till med hennes nya internet som skulle kopplas in. Kan ni tänka er, hon satt fortfarande på sånt där ring-upp-moden =D Jag tyckte det var riktigt nostalgiskt. Sånt där som man hör att den ringer upp, beep beep beep skrååååååål - uppkopplad. Haha! Sedan visade hon nånting mycket häftigt. Jag blev helt lyrisk utav mig, jag kan inte riktigt sätta tummen på varför jag känner mig så intresserad utav det, men jag blev inspirerad. Jag vet inte om det får plats i min att-göra-lista dom här två månaderna framåt, men vi gör ett försök ;)


Återkommer senare, måste säga godnatt till tösen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: