2009-05-17
 21:58:23

Stop the time.

Jag vill ha ett stort ur framför mig nu som jag själv kan sätta på paus och spola tillbaka och framåt igen. Imorgon är det ett måste. Då sätts det fart. Och det är inte bara en sak som det ska sättas fart med. Nej vi gör allting på en gång vetja. Vi ska bläddra bland papper, läsa läxor och annat papper som vi ska använda när vi packar ner allt i denna lägenhet, till den andra. Vårat nya ställe. Pirrpirr. Det kommer bli helt underbart! Får se om det kommer kunna bli nå nerplitat här som inte handlar om flytt eller plugg. Svårt att tänka mig det. Tja, en gissning fick jag sist. Och tyvärr var den fel. Det som jag tänkte på var att jag oftast har spenderat mina tre timmar hos Anna, på morgonkaffe och lite plugg. Och imorgon blir det till att sätta igång igen för nu har böckern, som fattades, anlänt.

Puss och klem.
<3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: