2009-05-12
 17:39:55

Tack för maten.

Idag blev det väldigt enkel mat, har varit seg hela dagen. Vilade en stund på soffan tidigare. Regnet bara öser ner där ute. Inte konstigt man blir deppig och seg. Antingen är det inte någon som brytt sig om vad jag skrev i förra inlägget eller ingen som velat svara. Känns som jag har 58 bollar i luften, men det ska jag klara av. När vi har kommit till vårat nya hem, då kan jag slappna av och pusta ut för att då är vi klara med allt =) Längtar.

Nu väntar jag på älsklingen. Jag och Linnea har nyss ätit, och maten står kvar och väntar på att han ska komma hem. Det dröjer inte länge innan jag ska bädda ner lilltjejen, läsa en saga och säga godnatt. Efter det? Packa ett par kartonger kanske? Lata mig i soffan? Springa ute på nätet? Spela nåt? Jag vet vilket som lät mest lockande ;) Det visar sig.

På återseende.


Monica

e det okej om jag länkar dig från min blogg?



PUBLICERAT: 2009-05-12, 21:57:11 | URL: http://rockangel.devote.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: