2009-05-05
 16:27:45

Underbara längtan.

Den som väntar på nå gott.... Jo visst! Jag har inte alltid riktigt hållt med om det där. Själv tycker jag att det är superjobbigt att vänta alldeles för länge. Ännu värre är det om man själv oxå inte vet vad man väntar på, en tex överraskning. Men nu är det mindre än två månader kvar till flytten! Hej och hå! Dom två månaderna är ju iofs superduperkorta med tanke på hur länge jag har stått i kö. Och jag har fått hem ännu fler tomma kartonger nu och det kliar faktiskt i fingrarna. Jag vill börja packa. Alla gånger, och då menar jag ALLA gånger (jag har flyttat väldigt många gånger) så har jag typ packat i sista sekunden och tyckt att jag har mycket tid på mig haha. Men nu är jag riktigt sugen på att börja, är det för tidigt? Kan man börja för tidigt!? Jag tänkte typ alla prydnadssaker kan man ju lika gärna packa ner, dom har man ju ingen användning för. Det är bara att ta en kartong och packa ner och sen ställa ner den i källaren. Där har vi nämligen fixat i ordning och sorterat, så det är bara att skicka in allt som packas ner där. Så skönt. Jag har så mycket saker som ska sättas upp och fixas m.m. och inget ska vi göra förrän vi flyttat, så det gör ju inte saken bättre.


Nu håller jag på och skickar in massa bilder till fuji. Här ska det framkallas. Om vi säger så här, jag tog fram ALLA bilder på datorn och skulle gå igenom dom, det gjorde jag oxå , - 5000 st. Yes.


Sippan

Har också flyttat en väldig massa gånger och tycker det är bra att börja i tid med sådant man ändå inte använder.

Det blir alldeles tillräckligt på slutet i alla fall. Speciellt de där sista 5 kartongerna med saker som man inte har en aning om vad man skall ha dem till men ändå inte vill kasta eller ge bort! Lycka till! Kram


Linda

Håller med Sippan, ta de som inte används och sist köket. Jag backade allt på en gång och de resulterar endast i ren kaos. Och du, de är inte värt att vänta in i de sista, jag hade packat 3 lådor när de var 12 dagar kvar. Panik kan jag lova dig. Fy!



PUBLICERAT: 2009-05-05, 20:44:58 | URL: http://lmongo.blogg.se/
Tove

Var ska du flytta då?



PUBLICERAT: 2009-05-06, 20:30:15 | URL: http://www.prinsessbloggen.blogspot.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: