2009-11-11
 18:52:37

Ur barnamun;

Linnea: -Mamma, du hade slängt min pyjamas på golvet.

Jag: -Jaha, jag vet.

Linnea: -Det får man ju inte göra.

Jag: -Nehe okej, (tänker: du vet alltså om det, haha).

Linnea: -Det vet ju du , jag slänger ju aldrig mina kläder på golvet.

Hahahaha!! =D Inte.... (?)


Älskade ängel! <3 <3 <3


Sippan

Visst är det härligt med barnets klarsynthet och fullständigt övertygande kommentarer om självklara saker!


Linda

Haha, hon släpper ju dom där hon klär av sig, sötisen <3



PUBLICERAT: 2009-11-11, 19:06:54 | URL: http://skriftform.blogg.se/
Sippan

Hoppas allt är bra med dig och familjen? Det var så länge sedan du var här och skrev, saknar dina små berättelser om Linnea. Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: