2009-10-16
 15:27:54

Ur barnamun;

En kul grej.

Härom dagen, eller snarare natten så duschade jag väldigt sent. Klockan var nånstans vid 00.30 till 01.00. När jag sitter där i godan ro och tar det lugnt och sansat så hör jag en röst: "Vem är det?"

Det var jag ju inte direkt beredd på så väldigt överraskat så drar jag undan drapperiet och där står Linnea och ser klarvaken ut. Hjälp tänkte jag.

Jag: Vad gör du uppe?

Tyst en stund.

Linnea: Men det är ju morgon!
Jag: Haha, nej älskling. Det är mitt i natten. Gå och lägg dig igen.

När hon vänder sig mot sitt rum igen så ser jag att hon även varit så pass vaken att hon satt på sig tofflorna som hon gör på morgonen. Haha. Sötnöt.


Catrin

Haha dom är för söta dom små liven <3



PUBLICERAT: 2009-10-17, 11:44:15 | URL: http://cattelinski.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: