2009-10-20
 23:21:36

Ur barnamun;

Linnea går fram till fönstret i vardagsrummet och det ser ut som att hon står och kladdar på det.


Jag:
Men Linnea, stå inte och kladda på fönstret är du snäll.

Linnea går därifrån och är på väg upp när hon vänder sig i trappen och säger:

Linnea:
Mamma, var det gammelfarfar eller gammelmorfar som finns uppe i himlen?

Jag:
Båda två, men det är gammelmorfar du tänker på tror jag.

Linnea:
Jag saknar min gammelmorfar supermycket, det var därför som jag tittade ut genom fönstret för jag ville titta upp i himlen på min gammelmorfar.

<3
<3


Catrin

Ha ha!! Vart får dom små liven allt ifrån? :P



PUBLICERAT: 2009-10-22, 20:40:44 | URL: http://cattelinski.blogg.se/
ann

lite sent svar, men nu är internet tillbaka :)

självklart bjuder jag på kaffe nån dag!!!

är ju bara hemma så jag har massa tid :D



PUBLICERAT: 2009-10-23, 21:35:27 | URL: http://annottosson.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: