2010-01-27
 21:41:29

Efter lugnet...

kommer stormen va?! Det har varit riktigt ordentligt väder idag, men man behöver ju inte överdriva! Jag tycker ju personligen att vi redan hade snö på backen så det räckte och blev över! Men men, som en typisk "svensson" så är man ju aldrig nöjd ^^ Och speciellt när det gäller vädret så vet jag att man inte ska klaga, men jösses nu vill jag verkligen ha vår! På H&M finns världen snyggaste och mysigaste stickade (jag är riktigt kåt på stickat ^^) tjocktröjan, och JAG kommer att köpa den :P Och så en härlig och snygg väst till.... *börjar drömma*

För ett tag sen var jag på ett ljusparty så nu ikväll tog jag mig en promenad (och tro inte att det var plogat, pulsat fram som en idiot i snön) till värdinnan för att lämna pengar, det gååååår inte att låta bli! Ljus är ju en stor passion! Oj här ska brinna och lukta gott så fort jag får hem dom :P

Helt slut i kroppen efter den promenaden. Och så har jag tvätt att vika och även hänga =/ Lika bra att få det gjort så man får njuta i soffan sista timmen innan sovdags. Kommer i säng i hyffsad tid om kvällarna nu iaf. Och inte efter tolv ^^ Men jag har fått mycket beröm för att jag fortfarande är så pass rörlig och aktiverad och det är kul :) Jag må säga att det är riktigt skönt faktiskt, skulle bli knäpp om jag skulle bli liggandes i soffan och instängd om dagarna! Huvva!!!

Jag fuskade imorse, det blev inget med stan. Ja vädret ändrade planer åt mig lite grann ^^ får se om det finns tid och ork och lust för det imorgon istället :P

Nähä, tvätten va det ja!! Sussa sött!!

Ciao.

Sippan: Tack så mycket! Ja det är ungefär vad jag oxå har för inställning, till bb kommer vi oavsett och ut kommer bebisen oxå :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: