2010-01-27
 08:58:18

Godmorgon.

Lika trevligt varje morgon att kliva upp när klockan ringer. Och det är lika trevligt varje morgon som vi kommer i tid till skolan utan att jag stressar sönder mig ^^ Påklädd och i ordning beger jag mig till grannen på en morgonkopp. Sedan går jag ner mot stan, när affärerna har öppnat. Det ska inhandlas lite till bb-väskan. Lika bra att få det gjort så sambon blir nöjd och kanske inte lika nervös :P Vi får se vad jag hittar nere på stan. På återseende.

Så där ja, 8 dagar kvar. Spännande :)


Sippan

Välkommen tillbaka! Håller tummarna för att allt går bra och att du slipper gå alltför mycket över tiden.

Håller med dig, det löser sig alltid. Sambon behöver inte bekymra sig för på ena eller andra sättet kommer det efterlängtade barnet snart!

Kram, tänker på dig!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: