2010-01-26
 09:29:20

Hej & Hå!

Inga barn här än :) Men nu kör vi nedräkning..... 9 dagar kvar!! Jag skäms nästan för när jag tänker efter så kan jag komma på mig själv hur jag många gånger totalt glömt bort att jag äger en blogg =/ Efter att ha skrivit i samma blogg i 3år, hur kan jag då sluta? Jag har inte haft en aning vad jag ska skriva på flera månader! Jävla facebook ^^ *mutter* Eftersom jag är en sista minuten-människa så tro inte att jag är färdig med allting inför förlossningen. Jag har en nervös och stressad sambo som går i taket snart om jag inte gör det jag ska :P Haha!! Lite kul är det faktiskt... Jag är lugnet själv, "det löser sig"! Hallå... det gör ju det =D

Idag ska jag iaf dona lite bland bebisgrejer, bädda spjälsängen.... och ja jag SKA packa BB-väskan älskling!! ;)

Det här kändes ju rätt bra, tror att jag ska återkomma rätt snart :P Förhoppningsvis iaf!


Ciao.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: