2010-01-28
 11:48:21

Oplanerad!?

Jag klev upp imorse, klädde på mig, gick ner och käkade frukost med jäntan, vi gick till skolan. Sen när jag kom hem igen, så myste jag lite med älskling innan han for till jobbet. Efter det dona jag och fixade lite, gick ut med hunden, sen när jag kom hem så blev jag så rastlös att jag inte visste vad jag skulle göra. På morgonen brukar jag alltid göra nåt, iväg nånstans, eller åtminstone över till grannen för att bara sitta och snacka lite skit och dricka kaffe. Men idag, har jag inte gjort nåt. Inte träffat nån. Bara funnits! Varit helt ensam. Va konstigt det känns :P Men riktigt skönt! Det slutade ju med en power nap på soffan, tja nu var det bara i en kvart eller så men ändå :)

Om jag ville så skulle jag förmodligen hitta massa saker som jag skulle kunna göra, men bara om jag ville alltså ;)

Ska vi kanske hälsa på mormor och morfar en snabbis när Micke slutat? Hm... Snarare åka dit med ett par kartonger. Fast å andra sidan är det ju faktiskt torsdag, vilket innebär att helgen är ju inte långt bort. Skulle kunna fippla med det då.

Hur ser vädret ut då? *lutar mig bakåt och kikar ut* Haha, kunde jag trott nåt annat! (?) Snön kommer fortfarande ner :P Skulle kanske ta fram kameran, har ju faktiskt inte fotat nå vinterbilder alls i år :S Men med den här farten så hinner jag nog det :P

Nej, lite nytta till innan Linnea slutar skolan.

Ciao.


Linda

Ensamheten är ett trevligt sällskap. Har du inte fotat vinterbilder??!! Vi tar med Bernt och lillebror ut när jag kommer. <3



PUBLICERAT: 2010-01-28, 12:22:14 | URL: http://twitter.com/somLinda
Sippan

Det låter som en riktigt skön morgon och förmiddag, sådana skulle jag vilja ha lite oftare! Ibland är det bra att bara få vara ensam och göra precis det som känns bra just då.

Ut och fota dessa fantastiska snömängder som finns överallt nu. I helgen och nästa vecka har det utlovats lite kallare och solsken!

Kram, ha en fortsatt bra dag



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: