2010-01-31
 13:06:48

Söndag.

En otroligt lugn och skön lördag, även lördagkväll. Smärtorna i ryggen gjorde mig vansinnig och tjurig. I ren protest så la jag mig i soffan och vägrade kliva upp därifrån. Älskling kom och väckte mig runt midnatt och så gick vi upp och la oss. Jag har sovit som en gudinna i natt utan några smärtor i ryggen OCH jag sov till halv tio utan att vakna till eller behöva kliva upp och kissa. Så skönt.

Nu åker vi till Jenny och Karl och dricker lite kaffe. Sedan vidare till mamma och donar lite och äter mat!!

På återseende. Ciao.


Sippan

Det låter som om du haft en riktigt trevlig helg tillsammans med familjen och goda vänner. Visst är det skönt att få bli lite bortskämd med att få komma till mammas färdiglagade mat ibland.

Hälsa Jenny att jag saknar hennes bloggskrivande.

Kram Sippan


Sippan

Måste bara höra hur ni mår och om det har kommit någon liten ny människa till världen än? Kram



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: